Bent u op zoek naar een perfecte optimalisatie van uw communicatie processen? Dan biedt callcentersoftware van Teleknowledge uitkomst. Connect biedt moderne functionaliteiten. Zo zijn er bijvoorbeeld mogelijkheden voor integratie met diverse social kanalen zoals Twitter, LinkedIn en Facebook. De software biedt diverse slimme mogelijkheden en oplossingen, niet alleen voor de supervisors, maar ook voor de medewerkers.
De e-learning module zorgt voor een kwaliteitsverbetering van de gesprekken en alle communicatiekanalen worden gecombineerd tot 1 proces. Zo beschikt een ieder over de correcte informatie en worden klanten efficiënt goed geholpen. Ook biedt de contactcenter software voldoende vrijheid om zelf campagnes of scripts aan te maken.
Connect in de Cloud
Connect van Teleknowledge belt automatisch (predictive bellen), om de wachttijd tussen gesprekken te verkorten. De dialer van Teleknowledge is zo gemaakt dat er geen irritatie bij consumenten ontstaat; er wordt rekening gehouden met een zeer strenge abandoned call rate. Connect is bijvoorbeeld af te nemen als online service. Op die manier hoeft u geen dure software aan te schaffen en hoeft u geen technische kennis in huis te halen.
Teleknowledge is een Hollands bedrijf, hierdoor is het voor een Nederlands callcenter prettiger werken en vooral sneller schakelen. Wilt u inloggen vanuit het buitenland? Geen probleem! Voor meer informatie kunt u altijd even bellen met (023) 553 0 553 of kijken op de website: www.teleknowledge.nl.